INTERTECH - Pomoc zdalna
 

Pomoc zdalna



Jeśli chcesz skorzystać z pomocy zdalnej naszych specjalistów i autoryzowanych konsultantów oprogramowania Comarch Optima, przeczytaj regulamin poniżej , a następnie kliknij tutaj aby pobrać specjalne oprogramowanie.

Regulamin pomocy zdalnej



  1. Pomoc zdalna (przez internet) polega na równoczesnej pracy na komputerze zarówno klienta jak i specjalisty INTERTECH-u. Klient na swoim komputerze obserwuje działania specjalisty. Równocześnie zgłasza swoje uwagi i zapytania telefonicznie.
     
  2. Klient każdorazowo autoryzuje połączenie ze specjalistą i w każdej chwili może je przerwać.
     
  3. Klient widzi na bieżąco na swoim ekranie wszystkie działania specjalisty.
     
  4. Odpłatność za usługę zdalną jest taka sama jak w przypadku przyjazdu specjalisty (odpada koszt dojazdu).
     
  5. Wszystkie opłaty za usługę uzgadniane są każdorazowo przed jej rozpoczęciem. Klient zamawiając usługę zobowiązuje się zapłacić umówioną kwotę przelewem w terminie 3-ch dni od wykonania usługi na podstawie faktury. Faktura zostanie wysłana pocztą elektroniczną po wykonaniu usługi, a po dokonaniu płatności pocztą tradycyjną.