Program Comarch ERP OPTIMA - Moduł CRM

Moduł CRM

Dla użytkowników Comarch OPT!MA

Zamów bezpłatny pokaz   Gwarancja   Jak kupić


Program dla firm dbających o dobre relacje z klientami !

CDN OPT!MA CRM umożliwia obsługę Klientów firmy poprzez rejestrację kontaktów (opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy itp.) oraz planowanie zadań do wykonania (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania itp.). Dzięki modułowi CRM można rejestrować kontakty z Klientami na kolejnych etapach sprzedaży. Program umożliwia kojarzenie dokumentów oraz plików z określonym kontaktem lub zadaniem.

Moduł CRM w programie CDN OPT!MA realizuje scenariusz rejestracji zadań i kontaktów z klientami:
  • rejestrację kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy itp.
  • harmonogramowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania itp.)
  • analiza czasu/kosztu kontaktów w rozbiciu na poszczególnych klientów przy założonej stawce godzinowej.

 

Prezentacje, instalacje i serwis u klienta :Gliwice i Katowice oraz miejscowości w promieniu ok. 30 km. od Gliwic : m.in. Zabrze, Świętochłowice, Ruda Śląska, Chorzów, Katowice, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Mysłowice, Strzelce Opolskie, Toszek, Tarnowskie Góry, Piekary, Bytom, Kędzierzyn-Kośle, Rybnik, Knurów, Gierałtowice, Ornontowice, a także Racibórz i Głubczyce ; (woj. Śląskie i częściowo opolskie)
Sprzedaż wysyłkowa i internetowy serwis zdalny : Cały Kraj.