Jak kupić program OPTIMA
Sprzedaż programów
Jak kupić
Wysyłka na nasz koszt.

 

Przed zakupem nowego oprogramowania oferujemy klientom bezpłatną prezentację lub wysyłkę DEMO oraz konsultacje naszych specjalistów oprogramowania księgowego i kadrowo-płacowego.
Dla każdego sprzedanego programu zapewniamy wsparcie naszych konsultantów i serwisantów. Dla oprogramowania COMARCH OPTIMA i KLASYKA oferujemy także zdalną opiekę serwisową przez internet.
 

Zamów bezpłatną prezentację                               

Możesz wybrać sposób zamówienia:

  1. Zamówienie telefoniczne tel. (032) 231 98 28
  2. Zamówienie e:mailem bs@intertech.com.pl
  3. Zamówienie na formularzu faxem pobierz formularz (rtf)
  4. Zamówienie bezpośrednio po prezentacji programu kliknij tutaj
  5. Klientów z Gliwic i okolicy zapraszamy do naszej firmy.    dojazd

-

 


Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia wyślemy (faxem lub e-mailem) fakturę ProForma, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

 

Po otrzymaniu potwierdzenia:

  1. Prosimy przelać kwotę faktury na nasze konto. Nr konta będzie na tej fakturze. W tym przypadku program wysyłamy na nasz koszt pocztą lub kurierem UPS
  2. W przypadku wysyłki "za pobraniem" (na życzenie klienta), koszt pobrania pokrywa zamawiający.

Po wpływie należności na nasze konto (lub wybraniu opcji "za pobraniem") natychmiast wyślemy Państwu zamówiony program. Przesyłka będzie zawierała:

  • Płytkę CD z programem.
  • Dokument licencji na program.
  • Gwarancję producenta na płycie CD (w przypadku programów CDN).
  • Instrukcję obsługi na płycie CD.

Numer naszego konta bankowego: 03 1050 1298 1000 0002 0056 6305
ING Bank Śląski O/Gliwice

Informacje wymagane przez Kodeks Spółek Handlowych:
INTERTECH Sp. z o.o. 44-100 GLIWICE ul. Nowy Świat 23 
NIP: 631-000-02-56 ; KRS 0000117945 Sąd Rejonowy w Gliwicach ; Regon 001269997
Prezes Zarządu: Maciej Dybizbański